Rielekst - Reisverslag uit Canoa, Ecuador van Annemiek & Runneeee - WaarBenJij.nu Rielekst - Reisverslag uit Canoa, Ecuador van Annemiek & Runneeee - WaarBenJij.nu

Rielekst

Door: Runneeee & Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek & Runneeee

15 Januari 2012 | Ecuador, Canoa

Hola todos,

We zijn net een beetje aan het wennen aan het spaans en de voorspelbaarheid van de Ecuadoriaanse omgeving (niet voorspelbaar) en onze reis loopt alweer op z´n einde... :(

Onze laatste dagen brengen we door in Canoa. Een rustig dorpje aan de Ecuadoriaanse kust. Behalve op zaterdagavond. Dikke drukte, dronken Harry´s in te lelijk gepimpte bolides (kent iemand het merk Datsun nog?!) Zwaar dampende base ritmes vullen de kamer, op het moment dat je wilt slapen. Dat is het nadeel van een kamer met sea-view...

Maar, Ecuador laat ons niet in de steek: de stroom viel uit. Lekker rustig! Wel een beetje donker. Langzaam komt alles weer op gang omdat enkele etablissementen na een dag zonder stroom toch ergens een generatortje op de kop hebben weten te tikken. Ik denk dat wij dadelijk een voor een stukje geroosterd vlees van de straat gaan. Mjammie!

Owjah, en natuurlijk het vermelden waard: eerste surfles gehad. Toch twee keer een hele golf af kunnen dobberen, staand op het board! Naja... golf... anyways: staan! En de eerste uurtjes beachvolleybal van 2012 zijn ook een feit. We kunnen het nog! Yeah!

Groeten vanaf de kust!

• 16 Januari 2012 - 08:29

H&F:

Fijn te lezen, zo'n rústig berichtje......
    Geniet nog van de laatste dagen aan de evenaar en tot gauw!!

Knuffel en groetjes.

• 16 Januari 2012 - 19:56

Anneke:

Hee annemiek en rene, geniet er nog van! Hopelijk geen rare dingen meer deze laatste dagen van jullie trip:) X anneke

• 18 Januari 2012 - 13:26

Edwin En Anne:

Geniet ervan en
    alvast een goede terugreis!

Groetjes uit een bijna winters Nederland...brrr

• 23 Januari 2012 - 09:22

Steef W:

Ha Rene en Annemiek,

Volgens mij is de reis inmiddels weer ten einde. Hoop dat jullie een mooie trip hebben gehad, de verhalen zijn in ieder geval prima! Klinkt alsof jullie weer genoeg gezien hebben.
    Rene succes met je nieuwe job, nog even aclimatiseren en dan aan de slag.